Interaktív tanóráink fő célja megmutatni és megtanítani azon gyakorlatban használható módszereket melyek segítségével megtervezzük az álmainkhoz vezető utat, és e kitartó gyakorlás közben és azt követően is önmagunk lehetünk egészségünk kovácsai.
Iskolásoknak Interaktív Tanórák — 3. Idegrendszerünk felépítése és működése, mozgástanulás folyamata, sportolás, tanulás, kitartás Felsőben – Középiskolában
Előadó

100 férőhely |
45-70 perc |
interaktív óra |
szakemberek által |
használható tudás |
Előadásaink hossza: 45-60 perc
Előadás módja: élményre épített, érdeklődést felkeltő, interaktív, modern technikai repertoárt tartalmazó, szórakoztató előadásmód
Korosztály: 4-12 évfolyamoknak a saját életkori sajátosságaiknak megfelelő tudásanyag és előadásmód
Tanároknak: előadásaink alkalmával a pedagógus kollégák is garantáltan gyakorlatban hasznosítható új ismeretekkel gazdagodnak.
A témát Önök választják
3. téma: Legyél Tested formálásának mestere, érts meg hogyan működsz
Idegrendszerünk felépítése és működése, mozgástanulás folyamata, sportolás és kitartás fontossága, miért fontos a gyermekkori sportolás és tanulás, hatása felnőtt korra, barátaink tanácsai és az idősebbekre hallgatás különbsége, életpálya tervezés már gyerekkorban gyerekeknek is, a tervezés fontossága és gyakorlata
- Összefoglalás
az előző előadások tartalmából, melyen a gyerek szerepelve, gyakorolva, saját példákat előadva vannak bevonva - Környezetünk védelmébenjelenlegi helyzetkép a Földről, videó lejátszása, kiértékelés, mindennapi lehetőségek a környezettudatosságra, ezek beépítése a mindennapokba, az ivóvíz védelme, spórolás a vízzel és lehetőségei, a termőföld védelme, a műtrágya veszélyei az egészségre nézva, minőségi éhezés fogalma, kialakulása, elkerülése, minőségi táplálékok, friss levegő, szeretett állatok;
- Idegrendszerünk bemutatása, működése, létezésének szerepe
hol található, hogyan képzeljük el, miért felelős, a mozgástanulás folyamata gyakorlati példákon keresztül - Miért fontos a kitartás és a sport gyermekkorban
a különböző idegpályák kiépülése, haszna egyéb területeken (pl.: tanulás segítése), a folyamatosgyakorlás élettani szerepe; - Barátaink és a felnőttek tanácsainak különbsége
kire hallgassak, mit tegyek, de ő azt mondta hogy, ő ilyen ruhát hord - Életpálya tervezés már gyerekkorban gyerekeknek, középiskolában “kisfelnőtteknek”
gyakorlati módszerek, hatékonyság, életpálya tervező jegyzet átadása és használata, mérési lehetőségek, a tervezés fontossága;
Kiknek ajánljuk

- azoknak az iskoláknak, melyek vezetőségénél fontos az egészséges– és környezettudatos életmódra nevelés;
- akik fenti témakörökben szeretnék gyakorlatban is használható tudással informálni a diákokat és önmagukat;
- akik szeretnék diákjaik eddigi tapasztalatait fenti tematika tartalmával bővíteni, és ez irányú szakmai kérdéseikre választ kapni;
- akik e a száraznak, és már-már közhelynek tűnő témát szórakoztatóan, élvezetesen, maradandó előadásmódban szeretnék hallani;
- akinek fontos a felnövekvő generáció egészsége, és általuk környezetünk épsége, tisztasága;
- Értsük meg együtt a fenntartható élet módszereit és fontosságát;
Használható tudás sok-sok örömmel

- Megismerjük az Álmokhoz vezető út megtervezésének módszereit, és a kitartás fontosságát;
- gyakorlati példákon keresztül megértjük szervezetünk működésének alapjait és logikáját;
- megismerkedünk az alaptápanyagok fajtáival, felszívódásával, mindennapi hatásaival;
- megértjük a tanulás-testmozgás párosának szerepét;
- megmutatjuk hogyan lehet, és miért fontos védeni környezetünket;
- mindezt szórakoztató, élvezetes, maradandó tudást biztosító előadásmódban tesszük;
Hogyan fogadják a pedagógusok és a szülők?

A képzés szerzője:
Dömsödi Ferenc
Gyermekkorom óta legfőbb vágyam, hogy minden ember jusson hozzá azon elméleti és gyakorlati tudáshoz, melyekkel környezet- és “szervezetkímélő” életmódot élve végre önmaga lehet egészsége kovácsa, és mindezt önzetlenül tovább is adja.. Hiszem, hogy valamennyi cselekedetünknek, végzettségünknek, diplomáink tudásbázisának e nemes célt kell szolgálniuk, így fentartható és elégedett Világban élhetünk.
Vélemények
Átlagos értékelés
Részletes értékelés
Csillagok 5 |
|
0 |
Csillagok 4 |
|
0 |
Csillagok 3 |
|
0 |
Csillagok 2 |
|
0 |
Csillagok 1 |
|
0 |
Be the first to review “Iskolásoknak Interaktív Tanórák — 3. Idegrendszerünk felépítése és működése, mozgástanulás folyamata, sportolás, tanulás, kitartás Felsőben – Középiskolában” Kilépés a válaszból
Előadó

100 férőhely |
45-70 perc |
interaktív óra |
szakemberek által |
használható tudás |
Még nincsenek értékelések.