Budapest:
Buda: 1024 Bp., Ady E. u. 1. I/1. (Mechwart ligetnél)
Pest: 1136 Bp. Tátra u. 5/b (Jászai Mari térnél)
Kecskemét:
Kecskemét, Dózsa Gy. út. 3. (Katona József Gimnázium)
[newsletter_signup_form id=6]
69.000 Ft
3 hétvége |
4 nap |
30 óra |
PedAkkred program |
Budapest:
Buda: 1024 Bp., Ady E. u. 1. I/1. (Mechwart ligetnél)
Pest: 1136 Bp. Tátra u. 5/b (Jászai Mari térnél)
Kecskemét:
Kecskemét, Dózsa Gy. út. 3. (Katona József Gimnázium)
[newsletter_signup_form id=6]
[newsletter_signup_form id=3]
A képzés célja egy hidakkal teli, átjárható rendszer kialakítása a Hallgatókban, mely segítségével az eddigi tudásukat, tapasztalataikat hatékonyabban tudják használni, és az új információkat a megfelelő helyre tudják beilleszteni. Továbbá célunk a pedagógusok, kozmetikusok, sportoktatók, sportedzők, és szakirányú végzettséggel még nem rendelkező egészségtudatos emberek ez irányú továbbképzése, így a teljes működési rendszer átadása részükre. Szeretnénk, ha minél többen megismernénk testünk alapvető, logikus működési rendszereit, és hisszük, hogy e képzés tartalmát már középiskolában el kellene sajátítani valamennyiünknek, így több lehetőségünk lenne egészségesen élni, és a talán igény keletkezne a prevenció fontosságára. Minél többen elsajátítják ezen ismereteket, annál több ember ismeri ezt a rendszert meg általuk.
Fejlődésünk mozgatórugója
+ LOGIKA és HARMÓNIA, avagy fejlődésünk feltételei
A RENDSZER, alakunk változtatásának feltételei
+ Képesség, készség, Adottság,hajlam
+ Fogantatás, Magzat, Születés
+ Szülői felelősségvállalás, tervezés jelentősége
+ Bélflóra aktiválása, hasfájás elkerülésének lehetőségei
+ Szülők, magzat és újszülött alkalmazkodása az élethez
(a túléléshez a lehető leghatékonyabb energiafelhasználással, a lehető leggyorsabb regeneráció elérésével, a lehető legegészségesebben, a lehető legtovább életben maradva)
Idegrendszer és izomzat kialakulása, működése
+ Motorikus egységek és izomsejtek kapcsolata
+ a gerincvelői és agyi visszacsatolások rendszere
+ gyakorlati példák a megértéshez
+ Mozgástanulás és dinamikus sztereotipok
Izomzat
+ vörös izmok (aerob munkavégzés)
+ fehér izmok (anaerob munkavégzés)
+ mely sportági specifikumokra jellemző
+ alakításuk módszerei
+ Terhelési övezetek
Alaptápanyagok
+ Szénhidrátok (jellemzése, csoportosítása, élettani jelentősége, kiváltó faktorok)
+ Fehérjék (jellemzése, csoportosítása, élettani jelentősége, kiváltó faktorok)
+ Zsírok (jellemzése, csoportosítása, élettani jelentősége, kiváltó faktorok)
+ Koleszterin (jellemzése, csoportosítása, élettani jelentősége, kiváltó faktorok)
+ Vitaminok (jellemzése, csoportosítása, élettani jelentősége, kiváltó faktorok)
+ Ásványi nyagok (jellemzése, csoportosítása, élettani jelentősége, kiváltó faktorok)
+ Inzulinrezisztencia
+ Cukorbetegség kialakulásának tényezői, megelőzés és egészség lehetőségei
+ Energetikai ciklusok, szervóra
+ Testmozgás (glikogénraktárak ürítésének lehetőségei, zsírmobilizáció élettani háttere és megteremtése)
Edzéstervezés alapjai
+ Bemelegítés, mint az edzés legfontosabb része (a többi a megérdemelt ajándék)
+ Fő rész (pulzusfrekvencia optimalizálása a terhelési övezetekhez)
+ Levezetés (a szervezet csillapítása, mikéntje)
+ Ajánlott testedzés tematika és általános gyakorlatsorminta a hatékony zsírmobilizációhoz, és minél kevesebb izomtömeg csökkenéshez
A test programozása
+ Rohamdiéták,Diéták, Életmódprogramok
+ Tervezett pihenés
Harmónia és egészség
Az Életmódtanácsadó Wellness Trainer feladata az egészséges emberek segítése testi- lelki egészségük elérésében, továbbá ezen állapot fenntartása élethosszig
Az Életmódtanácsadó Wellness Trainer segít eligazodni az egyes, fogyókúrával kapcsolatos állítások között, személyes ismeretei révén javaslatot dolgoz ki a hozzá fordulók számára, aminek segítségével vendégei hatékonyabban indulnak el az egészséges életmód, táplálkozás és rendszeres testmozgás, tervezett pihenés kialakításának rögös útján. Amennyiben egészségügyi problémák terápiás kezelésével kapcsolatban keresik fel, úgy vendégeit továbbirányítja dietetikus szakemberhez, vagy a háziorvoshoz.
+ Jegyzetfüzetet és tollat;
+ Ivóvizet, folyadékot;
+ A kedvezményed kuponját (amennyiben rendelkezel vele);
+ Fényképes igazolványod;
Meggyőződésünk, hogy az interaktív munka sokkal hatékonyabb miután néhány szóban megismerjük egymás munkásságát, érdeklődési körét, így közös bemutatkozással kezdjük képzésünket! 🙂 🙂
Képesség, készség, Adottság,hajlam
A fogantatást megelőző 3 hónap harmóniája, és lehetséges hatásai
Fogantatás
Magzati fejlődés
+ adottságok aktiválódásának lehetőségei
+ idegrendszer és környezeti hatások
+ a kismama és apuka ráhatása a fejlődésre
+ az alkalmazkodás célja és megértése mint kulcs
Születés feltételei és lehetőségei ( természetes vagy császár )
Bélflóra aktiválása, hasfájás elkerülésének lehetőségei
(a túléléshez a lehető leghatékonyabb energiafelhasználással, a lehető leggyorsabb regeneráció elérésével, a lehető legegészségesebben, a lehető legtovább életben maradva)
Idegrendszer felépítése és működése
+ motorikus egység fogalma, elhelyezkedése
+ izomsejt fogalma és működése
+ motorikus egység és izomsejt összhangja
+ mozgástanulás folyamata
Mozgástanulás és dinamikus sztereotipok
Fehérjék (jellemzése, csoportosítása, élettani jelentősége, kiváltó faktorok)
Zsírok (jellemzése, csoportosítása, élettani jelentősége, kiváltó faktorok)
Vitaminok (jellemzése, csoportosítása, élettani jelentősége, kiváltó faktorok)
Ásványi nyagok (jellemzése, csoportosítása, élettani jelentősége, kiváltó faktorok)
A Cukorbetegség kialakulásának tényezői, párhuzamok életmódoktípusok között
Inzulinrezisztencia kialakulási folyamata a gyakorlatban
A Cukorbetegségek típusai, élettani különbségük
A cukorbetegség megelőzése
Az egészség visszaállításának lehetőségei
Pozícionált táplálkozás + testmozgás + pihenés + tanulás rendszere
Típusainak csoportosítása
Élettani jelentőségük
Kiváltó tényezők
A csökkentés alternatív lehetőségei (tájékoztató jellegű)
A megelőzés, Prevenció lehetőségei
+ hol találhatóak, felépítésük
+ ürítésének lehetőségei
+ telítettségének összefüggései
+ zsírmobilizáció élettani háttere és megteremtése
Testünk “programozása
+ céljaink legkorábbi elérése
+ a legkevesebb sérülésveszéllyel
+ a legkisebb szervezeti terheléssel
+ a tervezés, türelem, kitartás és eredmény összefüggései
+ “mérföldkövek” használata a tervezésben
+ mérési lehetőségek és módszerek
+ mint az edzés legfontosabb része, a többi a megérdemelt ajándék
Fő rész
+ pulzusfrekvencia optimalizálása a terhelési övezetekhez
Levezetés
+ a szervezet csillapítása, módszerei
Ajánlott testedzés tematika és általános gyakorlatsorminta a hatékony zsírmobilizációhoz, és minél kevesebb izomtömeg csökkenéshez
+ lemondás nélkül
+ a folyamatosság elvét követve
+ beépítve az online és személyes segítségnyújtást
+ a tervezés és ellenőrzés folyamatát figyelembe véve
+ gyakorlati példákkal megértve
+ időmanagement-et kialakítva
+ a legkisebb ráfordítással elérve célunkat
+ Nincs időm mozogni, akkor van-e lehetőség egy megállóval korábban leszállni, vagy messzebb arkolni a munkahelytől, és a fennmaradó távolságot gyalogosan megtenni;
+ Irodaházban dolgozik? Hányadik emeleten? 4-en? Szuper. Ön szerint megoldható hogy a 2. emeleten kiszálljon és onnan gyalog, lépcsőzve tegye meg a fennmaradó távolságot? Szuper!
+ Esetleg van egy kis teázó vagy konyha a munkahelyén ahol 2 percre egyedül tud tartózkodni? Igen?! Ez nagyon szuper! Ön szerint megoldható lenne-e az, hogy 1,5 óránként 10 guggolást elvégezzen, és vegyen néhány mély levegőt nyútózkodással egybekötve? Nagyon szuper!
+ előnyei, hátrányai
+ módszerek
Életmódprogramok
+ előnyei, hátrányai
+ módszerek
+ közel 15 féle diéta és rá épített testmozgásprogram vizsgálata
+ az eddigi rendszer használata
A test programozása
+ céljaink legkorábbi elérése
+ a legkevesebb sérülésveszéllyel
+ a legkisebb szervezeti terheléssel
+ a tervezés, türelem, kitartás és eredmény összefüggései
+ “mérföldkövek” használata a tervezésben
+ mérési lehetőségek és módszerek
+ Életmódprogram kidolgozása az előzetesen megadott paraméterek alapján
+ morfológiai adatok
+ általános kondíció
+ táplálkozási szokások
+ testmozgási lehetőségek ( mennyi ideje van, itt megoldható-e, van-e kedvenc mozgásforma)
+ időbeli elfoglaltság, lehetőségek
+ munkaköri szellemi és kondícionális terhelés felmérése (terhelési övezetek alapján)
+ lehetőségek megfontolása
+ ajánlások
+ segítségnyújtás
+ gyakorlati példák a megvalósításra
Gyakorlat
+ az Oktató egy bizonyos személyiségtípus szerepét veszi fel
+ Hallgatónak állapotfelmérést szükséges végeznie
+ a szkeptikusságot elméleti és gyakorlati példákkal el kell oszlatnia
+ olyan idő- és megvalósíthatósági pontokat szükséges megtalálni melyeket a Vendég magáénak érez és kimond
+ így nincs szükség meggyőzésre
+ az életmódprogram hétről- hétre történő folyamatos bevezetésével szinte észrevétlen a lemondás
+ megvalósítható program és célok összeállítása
+ részcélok megbeszélése, ellenőrzési pontjainak meghatározása
Tanúsítványok átvétele
Közös fotózás
Véleményező lapok kitöltése
+ EGÉSZSÉGES, BOLDOG, ELÉGEDETT, ÖNZETLEN, TUDATOS, KÖRNYEZETBARÁT ÉLET ? ?
+ EGÉSZSÉGES, BOLDOG, ELÉGEDETT, TUDATOS, KÖRNYEZETBARÁT ÉLET ? 🙂
Átlagos értékelés
Részletes értékelés
Csillagok 5 |
|
33 |
Csillagok 4 |
|
2 |
Csillagok 3 |
|
0 |
Csillagok 2 |
|
0 |
Csillagok 1 |
|
0 |
69.000 Ft
3 hétvége |
4 nap |
30 óra |
PedAkkred program |
Dr. Keresztes Réka közgazdász
Szerintem a legjobb választás volt, nagyon sokat tanultam. A tanár nagyon jól oktatott, ajánlom mindenkinek!
Ráfiné Gáspár Annamária
” A tanév során folyamatosan azzal foglalkozunk intenzíven, hogy az iskolának és a diákoknak mire van szükségük. Ezen a 2 napon azzal foglalkozhattunk, hogy a saját szervezetünknek mire lenne szüksége az optimális működéshez és a hosszan fenntartható egészséghez. Nagyon sok érdekességet hallottunk, szó volt tévhitekről, rossz beidegződésekről. Ezekről is fontos volt hallanunk.Köszönjük szépen! “
magyar-francia szakos tanár
Bakó Barbi
Az eddigi tapasztalataimat, ismeretemet jól összefoglalva kaptam vissza. Sok minden a helyére került. Köszönöm. A hangulat is jó volt.
Nagy Hédi – közgazdász
Köszönet a tudás elmélyítéséért! Nagyon hasznos és sokrétű információval gazdagított! Jól éreztem magam 🙂
–
Végre helyreállt a sok internetről kapott ‘információ tenger’. A csoporttagokkal közvetlen hangulatban folyt az ‘oktatás’, inkább beszélgetések, élmények, tapasztalatok elmélyítése, átbeszélése volt jellemző az órákra.
–
Elégedett voltam a tanfolyammal. Nagyon hasznos volt. Sok új információt kaptam, és minden a helyére került. A hangulat nagyon jó volt! 🙂
Kovács Magdolna – pedagógus
Az elhangzott információ nagyon hasznos volt, helyre állt a kép az eddigi össze-visszaságban. Köszönöm a lehetőséget.
Kiss Erika dietetikus
A legjobb választás volt, hogy ide jöttem tanulni. Sok új információt kaptam, nagyon hasznos volt.
Szűcs Klára tanító
Nagyon pozitív volt amit hallottunk, sajnos az a tapasztalatom, hogy a megfelelő mennyiségű mozgást ( amire szükséges lenne) nem tudjuk a mindennapokban a napi időrendbe beépíteni.
Oroszné Rónyai Éva matematika, környezetismert, életvitel és gyakorlat, vizuális nevelés, informatika, napközis tanár
Hasznos információkat hallottam, intelligens és érdekes módban, új ismeretekkel gazdagodtam. Köszönöm szépen, továbbadom az ismeretségi körömben is, a tanítványaim felé is igyekszem közvetíteni.
Kiss Anita matematika-földrajz tanár
Nekem nagyon hasznos volt ez a két nap, sok új információhoz jutottam. Megerősített abban, hogy az életvezetésem nagyjából megfelelő.
Bartók Ágnes tanító
Érdekes és hasznos volt számomra az előadás. Bizonyos információk a helyére kerültek bennem és megerősítettek. Illetve felhívta arra a figyelmem, hogy min kellene változtatnom.
Szabó Mariann tanító, rajz
A szénsavmentes ásványvíz ivását fogom elhagyni. A diéták felsorolása is hasznos volt.
Vida Sz. Jánosné tanító
Jó módszertani ajánlásokat kaptam arra, hogy családom egészségi problémáit helyes táplálkozási módszerekkel hogyan tudnám javítani.
Péter biológia, kémia tanár
Az egész előadást a hozzátartozóim (elsősorban a gyermekeim) szempontjából hallgattam. A fő értékét abban láttam ennek a két napnak, hogy az egészséges táplálkozás mellett egészséges életmóddal kapcsolatos alternatívákat is hallottam pozitív jelleggel. Választ kaptam arra, hogyan lehet mentálisan egészséges gyerekeket nevelni.
Janiga Lilla tanító, testnevelés
Kedves Feri! Köszönjük az elmúlt 2 napot! Igazán remek előadást hallottunk, és rengeteg hasznos információt! Sok dolog számomra már ismerős volt, de akadtak tények, gondolatok, melyeket a saját életembe, életmódomba beépítek. Egyes témákban pedig megerősítetted az előadásoddal az eddigi gondolataim! Külön gratulálok, hogy fejből, mindenféle jegyzet ill. PPT-s bemutató nélkül osztottad meg velünk a tudásod! Jó, hogy a tudományos, nehezebb témákat hétköznapból vett összehasonlítással fogalmaztad meg. Jó kiállásod van, szépen beszélsz! Javaslat: néhány fénykép vetítése a vizuális típusú emberek miatt! Köszönöm a munkád.
Ádorné Ruska Ella magyar nyelv és irodalom tanár alsó tagozatban
Köszönöm a 2 napot. Nagyon hasznos, jó dolgokról hallottunk.
Kerekes Angélia matematika,ének-zene,néptánc,testnevelés,technika,rajz tanár alsó tagozatban
A cukorbetegség, inzulinrezidencia közel áll hozzám. Örülök, hogy részletesen hallottam erről a témáról.
Csiszárné Bánszegi Zsuzsanna tanító-magyar nyelv és irodalom, ének-zene, vizuális kultúra
Kicsit világosabbá vált, hogy a szervezetünk mindenben milyen ‘tudatos’, a ‘túlélésre’ ösztönöz, nekem is kell tehát figyelnem rá, hogy harmóniában legyünk. Sok információt kaptam, amitől tudatosabbá válhatok az egészségem megerősítése érdekében.
Benedekné Zoltán Mónika napközis nevelő
Kimerítő, érdekes előadás hallhattunk. Örültem, hogy a tudomány legújabb leltári eredményeit is megismerhettük a táplálkozástudomány keretéből. Szerény megjegyzésem az lenne, hogy érdekes lenne még megemlíteni a karotinoid szint (antioxidánsok) mérésének új innovatív lehetőségét. Már csak azért is mert a prevenció lehetősége akkor valósulhat meg, ha mérhetőség van benne. Ez a prevenció pedig nem kevesebb mint a civilizációs betegségek megelőzése. Köszönöm! Eredményes munkát kívánok neked!
Szabó Erzsébet alsós reál tanító
Sokként értek bizonyos információk, de jó volt, hogy változtatni tudjunk. Tetszett, hogy ok-okozati összefüggések voltak az előadásban, következetes, logikus irányvezetés volt.
Bajuszné Hunyadvári Mária tanító
Nagyon átfogó alapos ismereteket kaptam. Külön köszönet a gyakorlati tanácsadókért, az interaktív előadásokért. Bennem felelősségérzet-növekedést eredményezett önmagammal szemben. Támaszkodott a napi aktualitásokra, az új tudományos eredményekre.
Nagyné Doba Katalin matematika-ének-zene
Olyan ismereteket kaptam a táplálkozással kapcsolatban, amelyekkel eddig nem teljesen voltam tisztában. Egyszerű és logikus volt az előadás felépítése. Megváltozott egy kicsit a gondolkodásom arról, hogy mikor, mennyit és mit egyek, és emellett mennyi mozgás szükséges.
Papp Sándor informatika
Érdekes volt. Felvetett bennem néhány új gondolatot, aminek még utána nézek. Igen izgalmas volt a cukorbetegséggel kapcsolatos rész.
Farkasné Rakonczai Ágnes mat-fiz
Nagyon hasznosnak, alaposnak, átfogónak éreztem. El kell ezeken gondolkodnom. Minden a fejben dől el. Mindig próbáltam a testmozgást beépíteni, de a tápl-ra is nagy hangsúlyt kell fektetni. Köszönöm. 1-2 dolognak utána is fogok nézni.
Vargánél Fülöp Andrea
Az előadás nagyon tetszett, sok érdekes dolgot hallottunk. Mindig jó az egészséges életmód és a mozgás fontosságáról előadásokat hallani. Sokszor megdöbbentő dolgokról Is hallottunk – melyek segítettek abban hogy ez után próbáljunk egészségesebben élni. Köszönjük! 🙂
Kovács Mária-dietetikus
A képzés hasznos volt, sok új információval gazdagodtam, kiegészítette eddigi tanulmányaimat, munkámba jól beépíthető. Ajánlom mindenki számára.
Csendes Brigitta-biológus
Hasznos volt a képzés, segített új szemszögből rendszerezni azokat az információkat, amiket máshol (elsősorban az egyetemen) megtanultam. A legjobban nekem az 1. nap anyaga tetszett (korai fejlődés, sportélettan alapok). Az étrendek tárgyalásánál szívesen hallottam volna növény alapú táplálkozást folytató emberek számára ajánlhatóakról.
–
Nagyon sok hasznos dolgot tanultunk, melyeket tudunk hasznosítani. Gyakorlatias előadás-példákon át való bemutatás- nagyon jó volt.
Úgy gondolom, hogy minden témát kellőképpen kiveséztünk, a hallgatóság bevonása az órákba és a többszöri ismétlés, hozzásegített az esetleges kérdések tisztázásához, a jobb megértéshez.
Tímák Judit
A program, képzés nagyon hasznos volt. Megtanultuk összefogottan az egészséges élet alapjait, amit a mai életben már nélkülözhetetlen. Az oktató Ferenc kellemes, jó modorú, nagy tudású előadó, oktató, mindenkinek ajánlom.
Bakonyi Anett
Nagyon tetszett a tanfolyam, érdekesnek és nagyon hasznosnak tartottam. Az alapképzésnek megfelelő anyagot megtanultukm ami megfelelő tudást biztosít az életmód tanácsadáshoz.
Köszönöm szépen!
Fónagy Orsolya-vendéglátás,parapszichológia
Pozitív tapasztalat volt számomra, a meglévő tudásomat és információimat sikerült rendszerbe foglalni.
Szerintem lehetne többet foglalkozni az utolsó nap témájával, az étrendek és edzéstervek összeállításával.
Köszönök mindent!:)
További sok sikert!:)
Bende Orsolya
Sok hasznos és értékes tapasztalatot, információt szereztünk, melyet remélhetőleg minél több embernek tovább tudunk adni a jövőben.
Suba-Faluvégi Szabolcs-kertészmérnök, masszőr
Nagyon felkészült előadót ismerhettem meg. Nagyon sok új ismerettel, információval gyarapodott a tudásom, melyet tevékenységeim során gyakorolhatok. Jó lenne minél több emberhez eljuttatni.
Zsuzsanna
Nekem nagyon tetszett a tanfolyam, sok témát érintettünk. Voltak új információk is számomra és sok olyan is volt, ami helyére került. Nekem jó volt, hogy hétvégén voltak az órák, bár jobb lett volna ha az első héten csak egy alkalom van. Kicsit fárasztó volt.
Ami nagyon tetszett, az oktatási stílusod. Az hogy sokszor ismételtünk, átbeszéltük az anyagot. Ez sokat segített a megértésében.
Tetszett a vizsga is.
Jó volt, hogy otthon lehetett kidolgozni. Én sok dolognak utána néztem, és úgy még több információm lett, ill. találtam olyan témákat, ami érdekes, de enélkül nem hiszem, hogy felfigyeltem volna rájuk.
Nagyon köszönöm.